مركز پخش لوازم آرايشي و بهداشتي دي

آرايش چشم و ابرو و پلك

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

اوليه نكته در مورد سايه چشم است. خيلي‌ از خانم‌ها براي صرفه‌جويي در وقت، از همان رژگونه خود براي سايه‌چشم استفاده مي‌كنند ولي اين كار اصلاً مناسب نيست، چون رنگ صورتي تيره‌اي كه در تركيب رژگونه‌ها به‌كار مي‌رود، براي اطراف چشم در نظر گرفته شده است و نه تنها زيبايي چنداني ايجاد نمي‌كند بلكه برعكس باعث ايجاد حالت خستگي چشم‌ها مي‌شود.

 اگر مي‌خواهيد آرايش ساده‌اي داشته باشيد و تنها از يك رنگ براي آرايش پلك‌هايتان استفاده كنيد، بهتر است از رنگ‌هايي مثل صورتي، قهوه‌اي سوخته و يارنگ بژ ( قهوه‌اي-‌خاكستري) استفاده كنيد، اين رنگ‌ها به برس زدن اندكي احتياج دارند و در كوتاه‌ترين زمان مي‌توانند زيبايي خاصي به پلك‌ها ببخشند.
خط چشم، دومين كاريست كه براي آرايش چشم‌ها انجام مي‌شود. كشيدن خط بر روي نيمي از پلك (بالا يا پايين) بهترين راه براي كوچك جلوه‌دادن چشم‌هاست كه معمولاً‌ با هدف كلي كشيدن خط چشم، مغايرت دارد.
بنابراين براي درشت‌تر جلوه‌دادن چشم‌ها بهتر است از ابتداي خط رويش مژه‌ها تا انتها (بر روي پلك‌ بالا يا پايين و يا هر دو) خط كاملي بكشيد يعني دقيقاً‌ از داخلي‌ترين گوشه چشم تا خارجي‌ترين قسمت آنرا با خط چشم پوشش دهيد.
هنگام استفاده از ريمل نيز ابتدا مژه‌هاي گوشه‌ داخلي چشم را ريمل بكشيد و بعد به سمت مژه‌هاي خارجي پيش برويد.‌

 

ارسال در تاريخ شنبه 3 تير 1391برچسب:, توسط احسان

زيباترين آرايشها

ارسال در تاريخ جمعه 2 تير 1391برچسب:, توسط احسان

دیدن این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای زیبای ابرو شما می توانید مدل ابرویتان را نیز بر اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع و طرح اصلی ابرو انتخاب کنید:
۱-برای صورتهای گرد ابروهای زاویه دار، هشت و نه زیاد بلند مناسب است:
۲-برای صورتهای مستطیلی شکل بهتر است فرم ابروها بلند و صاف و یا گاهی با کمی انحنا باشد:
۳-در صورتهای ذوزنقه ای شکل (گلابی) ابروها باید بلند آرایش شوند که اگر این صورت کوتاه باشد ابروها بلند و زاویه دار و اگر دراز باشد بلند و ساده آرایش شود :
۴- در بینی های پهن و کوتاه ابروها را باید به گونه ای آرایش کرد که کمی صاف در تاج ابرو و در ادامه با کمی انحنا میک آپ شود.

a

 

 


 

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, توسط احسان

صفحه قبل 1 صفحه بعد